Kwaliteit
Punch hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Hierbij gaat zij ervanuit dat de impressie die Punch achterlaat bij opdrachtgevers op dat moment voor hen de waarheid is. Door ook zelf gebruik te maken van mensen buiten de ‘bubbel’ van Punch maakt Punch gebruik van verschillende percepties om haar kwaliteit te verhogen. Immers: de perpeptie van de opdrachtgever is zijn realiteit en de werkelijkheid waarbinnen Punch haar diensten verleent.
Kwaliteit heeft ook voor Punch een houdbaarheidsdatum. Daarom blijft Punch zich verdiepen in de nieuwste (wetenschappelijke) inzichten.
Kwaliteit is de trots van vakmanschap

Klantbelofte
Met de inzet van Punch-support ontstaan er 2 bewegingen:
- Kennis, inspiratie en overzicht wordt binnen gehaald.
- Uw organisatie leert actief werken vanuit de organisatie-KRACHT.
Prikkelt organisatiekracht, beweegt mensen
Methode
Punch werkt volgens de A-B-B-D methode. Er wordt een scherpe analyse gemaakt met de blik van buiten naar binnen. Zien waar beweging mogelijk is, noodzakelijk of wenselijk.
De aanzet tot de beweging in gang zetten: van Analyse naar Begrip en Betekenis naar Doen: ABBD.
Borging
Punch is sterk in de vertaling van A-B-B-D naar de dagelijkse praktijk en biedt support.
Uitzoomen als het kan, inzoomen als het moet
Meerwaarde
Wat onderscheidt Punch van anderen?
Punch staat voor eigen, professioneel, energiek en ruime ervaring. Een lenige partner in de ontwikkeling van uw organisatie. Punch staat voor een betrokken benadering, kwaliteit en maatwerk. De aanpak is meteen uitvoerbaar in de praktijk.
Dit is geen tijdperk van verandering maar een veranderend tijdperk
Onderbouwing
Punch kijkt vanuit: kracht, kunde, mogelijkheden en sterktes. Hoe zijn deze te vergroten, voor het individu en (daarmee) voor organisaties.
Startend vanuit de kracht van het bedrijf of de persoon, komt plezier en energie naar boven. Deze energie is bruikbaar om de uitdaging samen aan te gaan. Naar het kijken vanuit kracht en kunde wordt al jaren wetenschappelijk onderzoek gedaan. Marzano, Dweck en Hattie publiceerden en vertelden erover. Hieruit zijn vele positieve gedragsprogramma’s ontstaan: PEP, PBS, Growth mindsets. Zenger Folkman heeft het internationaal leiderschapsprogramma vanuit deze motivatie en vormgegeven.